۲ پاسخ

دکتر دخترم میگه تا یکسالگی غذا و وزن گیری بچه با شیر هست. غذای کمکی فقط برای اینه که بچه کم کم عادت کنه به غذا و شما متوجه شی چی دوس داره و چیو نه‌. ینی در حد ۵ تا قاشقم اوکیه قاشق سیلیکونی نوزاد منظورمه

دختر منم همینه

سوال های مرتبط