۴ پاسخ

منم دخترم هرچی بهش با قاشق میدادم نمی‌خورد ی سر شیشه جدا یککم سر شیشه شو گشاد کردم غذا هاشو همه رو ریقیق تر میکنم قشنگ میخوره

شاید باید رقیق تر کنی غذاشو

هرچی درست می‌کنی بذار ده دقیقه بیشتر بپزه تا سبک‌تر بشه هضمش راحت‌تر میشه

بذار خوب گرسنه بشه
مثلا ۳ساعت تا ۴ ساعت بهش شیر نده

سوال های مرتبط