این‌ ازمایش برای چیه ؟ ک جوابش فق زده منفی

تصویر
۴ پاسخ

اگر مثبت بود باید یسری پیگیری می‌کردی چون علیه گروه خونی مثبت توی خونت آنتی بادی داشتی که خطر جانی برای جنین داره.
الان که منفیه یعنی خطری برای جنینت نیست. احتمالا خودت منفی و همسرت مثبت هست باید رگام بزنی

اگه منفی باشه همسرت مثبت باید آمپول رگام بزنی منم باید ۲۴ هفته بزنم

برای گروه خونی هست

فک می‌کنم آزمایش بتا باشه که مربوط به بارداریه

سوال های مرتبط

مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی
مامان amirreza مامان amirreza روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ام بارداری