۶ پاسخ

لکه بینی دارم قطع وصل میشه

وای من از الان دارم سایز هماتوم و نی نی یکیه خیلی نگرانم توکل برخدا انشالله ک خیره لکه بینی ام هی قطع و وصل مبشه

من رفتم سونو ۶ هفته مه ،و نوشته یه هماتوم خیلی کوچیک قسمت تحتانی ساک،ولی هیچ علائمی ندارم نه لکه بینی نه خونریزی چیزی...

مال من تا سه هفته همین بود؛ هی کم و زیاد میشد، میگفتم امروز دیگه تمومه باز ادامه داشت، دو سه هفته زمان بده دفع میشه کامل

من الان بیست روزه اینطورم جفتمم پاینه

هماتوم چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان احسان و حلما💓 مامان احسان و حلما💓 ۳ ماهگی