خاتما کیا هماتوم. دارن. یا داشتن

۱۶ پاسخ

کیا حالت تهوع داشتن بچه اشون پسر بود

من ..بیش از ۴۰ درصد 🥺

منم دارم ۱۸روز شیاف میزارم کم شده ولی لکه بینی دارم اخرین سونو زده۵*۷

شیاف استفاده میکنم روزی یکی

سنو قلب ک رفتم گف داری

منو اینجوری نگفت بهم گفت کم تر از ده درصد از رحم رو گرفته کوچیکه

من دارم گلم اول دوتا ۸ccو۴ccبود الان شیاف زدم و استراحت نسبی شد کلا یدونه اونم ۴میل

من داشتم ۱۸٫۴۲ .۴۰درصد دور ساک رو گرفته بودجفتم هم پایین بود بعد ۳هفته وبا کمی استراحت رفع شد بیشتر موقع دراز می‌کشیدم پاهام رو دیوار تکیه میدادم

من ۲۵درصد فردا میرم دکتر

من داشتم جذب شد

منم دارم زیر ۱۰ درصد

عزیزم شما اخرین پریودتون کی بود سونو قلب رفتین؟

من دارم خیلی خفیف شیاف پروژسترون واسم نوشت

من داشتم تو قلب تشکیل نشده بود شیاف نداد سقط شد

من بارداری قبلیم داشتم دکتر بهم شیاف پروژسترون داد رفع شد

من دارم کم تر از ده درصد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان کیان ویزدان مامان کیان ویزدان ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌وچهارم بارداری