کیا هماتوم داشتن و خوب شدن ؟

۶ پاسخ

من ۸هفته داشتم شیاف دارم میزنم فردا باید برم ان تی ببینم جذب شده یانه ۱۰هفته رفتم سونو جذب نشده بود

عزیزم من هفته ۸ام‌ هماتوم‌ داشتم که تا هفته ۱۰ جذب شد و اوکی بود، ولییییی کسایی که سابقه هماتوم دارن نه لزوما، ولی سعی کنن بیشتر مراقب باشن و حواسشون باشه به حرکت‌های یهویی یا فشار یا رابطه یا خم و راست شدن زیاد چون ممکنه یه درصد برگرده یا رحمشون مستعدش باشه
مثلا مال من دوباره هفته ۱۴ برگشت و الان استراحت مطلقم دوباره تا جذب بشه، ولی نترس تا وقت جذب میشه چیز بدی نیست و مشکلی ایجاد نمیکنه به شرط مراقبت عزیزم 😊 مراقب خودت باش و حسابی استراحت کن🌹

من ۷ هفته هماتوم داشتم دارم شیاف میزارم یکشنبه باید سنو بدم انشاءالله که رفع شده

سلام گلم منم 8هفته رفتم سوتو قلب گفت هماتوم داری و 12هفته مجدد رفتم برا سونو ntگفتن جذب شده ولی من رابطه نداشتم کلا یک ماه و وستراحت زیاد
شمام استراحت کن انشالله جذب میشه

من هماتوم داشتم رابطمونو کم کردم و تا بیست روز شیاف پروژسترون گذاشتم
الان دیگه ندارم و خوب شدم

من داشتم ۱۲ هفتگی رفتم سونو جذب شده بود

سوال های مرتبط

مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان احسان و حلما💓 مامان احسان و حلما💓 ۳ ماهگی