کیا هماتوم ۲۵ درصد داشتن و خونریزی مثل پریود و خوب شدن در هفته۷

۷ پاسخ

من نه هماتوم دارم نه هیچچچچ مشکل دیگه ای ولی به خونریزی افتادم 🫠🫠 برام دعا کنید

من هماتوم ٣٠٪؜ دارم ،يه روز متوجه خونريزي شدم، فرداش لك،بعدش ديگه لك نديدم ولي هر ١٢ ياعت بهم شياف داده و استراحت كه جذب بشه

منم از دیشب خونابه ازم میاد خیلی میترسم

من هماتوم ۲۰ درصد دارم
اصلا خون ریزی ندارم فقط بعضی مواقع زیر شکمم درد میکنه

منم داشتم یک ماه طول کشید تا جذب شه

من هماتوم داشتم تو ۱۴هفته خون ریزی کرد مثل کاسه خون خالی کردی ۷ماه استراحت مطلق شدم

من که الان هفته هشتم هستم اصلا لکه بینی ندارم

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی