واس من ۱۸ میلی متر بود و با استراحت و شیاف یه بار صبح یه بار شب موقع خواب جذب شد ولی استراحت مطلق نبودم
عزیزم نگران نباش دفع میشه
اول اینکه برو پیش دکتر اگر بزرگ باشه بهت شیاف و آمپول میده
توالت فرنگی استفاده کن
مایعات زیاد بخور
روی دست بخواب مخصوصا چپ
من همش دراز کشم فقط در حد سرویس بلند میشم
یعنی توی حال یه تخت گذاشتم روزا روی اون دراز میکشم شبا میرم توی اتاق روی تخت خودمون
من یه بخشی از هماتوم دفع شد با خونریزی و دکتر بهم گفت حداقل ۲ ماه باید اینطور باشم چون سرکلاژ هم کردم
الان فقط استراحت کن و بلند نشو حتی بگو غذا برات بیارن توی رختخواب
عزيزم تحت نظر پزشك باش اگه نيازه آمپول و شياف بهتون ميده با استراحت مطلق دفع ميشه
دستشويي حتما فرنگي باشه
فقط براي دستشويي من بلند ميشدم
اما بعدش خوب شد
استراحت مطلق داشته باش شیاف پروژسترون استفادع کن دفع میش
من با استراحت و شیاف هر ۱۲ ساعت.
سونو قلب گفت هماتوم دارم سنو انتی گفت رفع شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.