من قصد دارم از یکسالگی به بعد شیر گاو بدم
من بعد یکسال شیر پاستوریزه میخام بدم
من بعد یه سالگی میخوام شیر محلی بدم
نه نمیخواد همش شیرخشک بدی چون دیگه بچه کاملا غذا میخوره و مواد لازم بدنش رو از میوه و غذا پیگیره فقط شیرخشک نیست
یه فوق تخصص اطفال هم گفته بود پاستوریزه بدین بهتره دیگه از یک سالو نیم به بالا.
میتونی بدی ولی از یکسالگی سعی کن کم کم با شیشه کمتر بدی
من تا دوسال و سه ماهگی دادم
دیگه خود دخترم نخواست بعد اون قطع کردم و پاستوریزه میدم
نه بابا
بعضیامیدن بعضیانمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.