خانما میشه با مورفولوژی ۲٪باردار شد؟

۵ پاسخ

قرص فرتیل اید زینک پلاس و ال کارنتین عالین و حتما هر روز صبح گردو با عسل بخوره
صبحونه پیاز با تخم مرغ خیلی خوبه

نه ما هم ۷ ماهه اقدامیم
۲٪ هنوز هیچی به هیچی

آره عزیزم من طبیعی زیر ۱ سال شدم تازه از ۲٪ کمتر بود

دوسین بده بهش خوب میشه
من شوهرم فک کنم۵درصد بود توی یک ماهی ک خورد شد ۶۱باردارشدم

خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🪺 مامان نی نی 🪺 هفته ششم بارداری
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری