با مورفولوژی ۳میشه طبیعی باردار شد؟

۵ پاسخ

عزیزم شما با مورفولوژی ۳ طبیعی باردار شدی؟ من خ نگرانم تازه متوجه شدم. میخوام اقدام کنم

عزیزم این تایپیکت دیدم که با مورفولوژی 3 باردار شدی
همسرتون پیش کدوم دکتر رفت یا بدون دارو باردار شدید ؟

عددطبیعیش باید۴باشه
ولی ۳خیلیم پایین نیس
من توهمین گهواره دیدم که نوشتن۱یا۰بوده بعد یدوره مصرف دارو باردارشدن

تازه اقدام‌کردم . دوسه روزه
من تاحالااقدام نکرده بودم اولین باره

شوهرمنم مورفولوژی ۳هست
فعلااقدام کردیم ببینیم چی میشه
ولی‌خودش مکمل اینامیخوره پیش دکترنبردم که براش بنویسه

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری