خانما با مورفولوژی چند درصد طبیعی باردار میشی؟

۳ پاسخ

بالای ۴ درصد ٪

ببخشید مورفولوژی رو کجا مینویسن؟
شما درصدی میگین ولی فک کنم آزمایش همسرم دو رقمی نوشته

من با ۳ درصد هم باردار شدم ولی سقط شد

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری