۳ پاسخ

۳ که خوبه

من‌با موروفولوژی دو..وقتی باردار شدم‌نمیدونم‌رفته بود بالا یا با همون ۲

من شوهرم مورفولوژی ۲ هست رفت دکتر اورولوژی بهش فولیک اسد با فرتیل اید داده داره مصرف میکنه
ماه بعد که پریود شدم باید امپول ازاد سازی بزنم برات دعا میکنم که نتیجه بگیری تو هم واسه من دعا کن خواهر یادت نره معصومه رو 🙂

سوال های مرتبط