۳ که خوبه
منبا موروفولوژی دو..وقتی باردار شدمنمیدونمرفته بود بالا یا با همون ۲
من شوهرم مورفولوژی ۲ هست رفت دکتر اورولوژی بهش فولیک اسد با فرتیل اید داده داره مصرف میکنه
ماه بعد که پریود شدم باید امپول ازاد سازی بزنم برات دعا میکنم که نتیجه بگیری تو هم واسه من دعا کن خواهر یادت نره معصومه رو 🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.