با مورفولوژی ۲٪چجور باردار شدید ؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

من ۰ درصد بود باردارشدم دخترم ۱ سالشه باز باردارم

راهش آی وی اف

من با کمتر از ۱ درصد باردارشدم😅
نگران نباش خدا بخواد میشه

چی هست

چجوری متوجہ مورفولوژی شدین؟با سونو واژینال؟

۱٪ هست و هفت ماهه اقدامم🥲عمل کرده بخاطر واریکوسل ببینیم تا دوسه ماه دیگ چی میشه

برای ما ۳٪ هست ۱۵ ماهه جواب نگرفتیم با دارو
میرم ivf

سوال های مرتبط