۴ پاسخ

منم امپول ازاد سازی زدم تورخدا دعا کنیین جواب بگیرم امروز ۱۳ ازاد سازی هستم ولی نمیخواهم بی بی چک بزنم

برای ازاد سازی هست عزیزم

آزاد سازی

برای آزادسازی تخمک هستش

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری