۵ پاسخ

منم. دیروز. دو تا. آمپول. آزاد سازی. تزریق. کردم
دکتر گفت. ۸. ساعت بعد. رابطه. داشته. باس

۲۴ساعت بعدش داشته باشی خوبه
امکان داره ۲۴ساعت بعد امپول تخمک ازاد شه
منم با همین باردارشدم ایشالله ازشماهم میشه

چند تا آمپول اچ سی جی زدی خواهر.... من دیروز یکی زدم..

منم زدم از همون شبی که زدم ۳ شب پشت سرهم
بعد تا ۱هفته یه شب درمیون

دعا کنید برام این ماه بگیره

سوال های مرتبط