کیا ۱دی موعودشونه یا همین‌حوالی ج علایمی دارین🥲

۸ پاسخ

درد تخمدان هردو تیر کشیدن کمردرد

من یکم پریود شدم با آمپول
نامنظمه
حالا فعلا که آزادسازی زدم

من پنج بهمن
علایم یکم سینه درد و ترشح کشدار سفید
فعلا هیچی دیگ منتظر

دی ک داره تمومیشه

من سوم دی هیچ غلایمی نداشتم فقط ترشح آبکی چسبناک مث آب میریزه ولی چسبنده اس دیشب رابطه داستم از دیشب درد واژن و زیر شکم دارم همه میگن هامله گیه موندم ببینم چی میشه

من یکم دی موعدمه وهیچ علائمی فعلآ تا امروز نداشتم 🫠

من و امروز لکه دیدم 🥲

من ۵ ولی امشب لک دیدم و رونام و دلم درد می‌کنه 🥺😭

سوال های مرتبط

مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری
مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری
پنج قلوها😍 پنج قلوها😍 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری