کیا فردا موعودشونه چه علائمی دارین

۴ پاسخ

من دیروز موعدم بود
هفته قبل خیلییییی عصبی بودم
با همه دعوا داشتم😂
ظربان قلبمو میشنیدم خیلییی گرمم میشد
سینم خیلی حساس شده بود

من پس فردا موعدمه سینه درد و دردای پریود مثل همیشه مطمئنم باردار نیستم چون جمعه ک ۱۴ آمپولم بود بیبی منفی شد دیگه نشستم منتظر پری

شما تا الان آزمایش دادی ؟؟

من فردا موعدمه ، علائم پریودی رو دارم ولی از دوره تخمک گذاری ام این علائم رو داشتم
نمیدونم ماله بارداری یا پریودی

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری
مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری
پنج قلوها😍 پنج قلوها😍 قصد بارداری