۴ پاسخ

من سه شنبه است ،فقط ترشح آبکی زیاد دارم لباس زیرم خیس میشه

منم فردا هستم،فقط ترشح آبکی دارم،ی کوچولو هم درد پریودی خیلی خفیف

منم فردا هس

من هیچ علاعمی ندارم فقط نوک سینه هام حساس شده

سوال های مرتبط

مامان فرشته من وباباش مامان فرشته من وباباش ۶ ماهگی
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان ویهان و تودلی✨ مامان ویهان و تودلی✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری