کیا فردا موعدشونه؟چه علائمی دارید؟

۷ پاسخ

انشالله عزیزم تو برایم دعا کن من برات دعا میکنم

یاد خودم افتادم تایپیکارودیدم ان شاالله آخرین ماهی باشه ک منتظر موعدتونید

من دوشنبه موعدمه ولی امروز صبح ترشح خونی دیدم

فدات گلم

دعاکن برام عزیزم که این ماه حامله بشم

دوروز پیشپر علایم تامام تا امروز چن ساعته زیر شکمم سمت راست گرفته ی طوریه

پس فردا🥺😣

سوال های مرتبط

مامان ویهان و تودلی✨ مامان ویهان و تودلی✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان فرشته من وباباش مامان فرشته من وباباش ۶ ماهگی