کیا موعدشونه چه علائمی دارید؟

۳ پاسخ

منم با ۶روز تاخیر علائمی که دارم فقط احساس سنگینی
نفخ زیاد

۳ روز به موعود کمر درد شدید
نفخ دارم
زیر دلم بعضی اوقات تیر می‌کشه
تو این ماه ترشح زیاد نداشتم
دیروز بیبی زدم منفی بود باید صبر کنم

۶ روز ب موعد هیچی علاعم ندارم

سوال های مرتبط

مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویهان و تودلی✨ مامان ویهان و تودلی✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری