کیا دوروز دیگه موعدشونه چه علائمی دارید

۲ پاسخ

من ۴ روز دیگه...هیچ علائمی ندارم...فقط نمیدونم چرااینقدر پفک میخورم

من🥴همه علایم پریودی😂😂

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ویهان و تودلی✨ مامان ویهان و تودلی✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری