من هیچی فقط سرگیجه دارم سه چهار روزه فشارمم گرفتم خوب بود . تست هم دیشب زدم منفی بود
من 11موعدم بود امروز تشریفش اورد
من فردا موعدمه هرچی علائم داشتم کم شدن
جز کشاله رونم که درد میکنه و زیر نافم تیر میکشه
من درد پریودی دارم زیردلم درد میگیره ول میکنه.با بی حالی وافت فشار سرگیجه.حالا تافردا ببینیم چی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.