کیا فردا موعودشونه چ علائمی دارید؟

۴ پاسخ

من هیچی فقط سرگیجه دارم سه چهار روزه فشارمم گرفتم خوب بود . تست هم دیشب زدم منفی بود

تصویر

من 11موعدم بود امروز تشریفش اورد

من فردا موعدمه هرچی علائم داشتم کم شدن
جز کشاله رونم که درد می‌کنه و زیر نافم تیر می‌کشه

من درد پریودی دارم زیردلم درد میگیره ول میکنه.با بی حالی وافت فشار سرگیجه.حالا تافردا ببینیم چی میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری
مامان ویهان و تودلی✨ مامان ویهان و تودلی✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری