سلام واسه ادرارسوختگی بچه‌چی خوبه

۱۰ پاسخ

من خیلی امتحان کردم باید ببینی کدوم به بچت میسازه
الان وازلین ویتامینه ایروکس که زینک اکساید هم داره میزنم عالیه قیمتش هم ۸۵ هزار

من یه عالمه کرم های گرون خریدم اما چون همه شون ترکیبی بودن بچه ام حساسیت میداد. الان فقط یه لایه نازک کالاندولا میزنم و روش یکم زینک اکساید.

ریکاو و سودو کرم

بتامتازون هم عالیه
ان ان هم خوبه
یه بار بزنی جواب میگیری

دو سه بار پماد. ان ان بزن سریع خوب می‌شه و بعد دعام کن

سودوکرم
کالاندولا و کلوتریمازول و زینک اکساید رو هم دکترش داد هر سه باهم گفت بزن
قیمتشون هم مناسبه
یکدفعه بدجور سوخت دخترم که با سودوکرم هم درمان نشد ولی یکبار از این سه تا زدم زود خوب شد

کالاندولا. گل سر شور .روغن نباتی

سودوکرم واسه پسرم خیلی خوبه یبار میزنم کلا قرمزی میره

اگه زیاده سودوکرم اگه نه کرم ناحیه پوشک فیروز

کالاندولا بزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۵ ماهگی
مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی