سلام ماماناچی واسه رفلاکس خوبه

۳ پاسخ

برا رفلاکس باید فایمتیدین بدین

من شیر کم تر میدم آروغش رو حتما میگیرم آروغ نزنه راه میبرمش .. جای خوابش رو شیب دار میکنم شربت گرایپ میکسچر هم میدم خیلی خوبه الان بهتر شده خداروشکر

زمان

سوال های مرتبط

مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی ۱۳ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی