خانما مصرف این چجوریه؟

تصویر
۴ پاسخ

بهترین داروی رفلاکس فاموتدین هستش ینی برا من معجزه بود

پسر من حدودا ده بیست روزگی یه کوچولو رفلاکس داشت دکترش اینو تجویز کرد منم یکی دوروز دادم بهش بعد دیدم بچه کلا یبوست شد ینی تا چهار پنج روز یبار دفع نداشت تا الان که نزدیک پنج ماهشه تازه ده بیست روزه که یبوستش خوب شده بعد از هزار تا دکتر و دوا و دارو

ینی باید به این گفت چاه بعد از چاله

دکتر به من گفت با 15 سی سی آب جوشیده سرد شده مخلوط کن دو سه دقیقه بعد بهش بده

سوال های مرتبط

مامان جیک جیک مامان جیک جیک ۱۰ ماهگی
مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان دنیز و آیلین مامان دنیز و آیلین ۱۲ ماهگی