خانما شیر خشک بیومیل بهتره یا نان

۳ پاسخ

بیومیل خوشمزه تره

من اوایل بیومیل میدادم میگفتن بد پیدا میشه ، الان اپتامیل پرونوترا میدم ،،، بیومیله خوشمزه تر بود 😁

من ببلاک دادم نان بدرد نمیخوره ،هم سنگین بود هم مزشو دوست نداشت

سوال های مرتبط

مامان پرتقالی مامان پرتقالی ۲ ماهگی
مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۸ ماهگی
بابای محمد بابای محمد ۱۵ ماهگی