۳ پاسخ

شکمت جا نداره بچه منم خیلی فشار میاره ولی جدیدا داره باز لگد میزنه فکر کنم به اندازه کافی دیگه فشار آورده و جا باز کرده😂

منم تو هفته ی شما خیلی ترشح داشتم
روزی دو هفته اینجوری بودم دکتر گفت تا زمانی که خارش و سوزش نداشته باشی طبیعی بعد دو هفته دوباره به حالت قبل برگشتم ترشح کمتر شد

منم همینحورم یکسر بچه‌خودش جمع می‌کنه یکجا ترشح هم دارم گاهی زیاد گاهی کم فک میکنم طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 ۸ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری