یه خانوم که برند لوازم آرایشی داره تو این شلوغی طرف جمهوری اسلامی بود مردم هم خوب جوابشو دادن
تو استوری ک گذاشت از حکومت دفاع کرد و یه عکسی منتشر کرد ک دارن عکس جاوید شاه رو آتیش میزنن
یه خانم که برند لوازم آرایشی به نام هدی بیوتی که ایرانی نیستا عراقی آمریکایی حروم زاده از راهپیمایی عرزشی ها طرفداری کرده مردم ماهم خوب جوابشو دادن همه لوازم آرایشی هاشو شکوندن انداخت اشغالی بیشرفت
اقاااا دور نریرید بیاید بدبن به من لوازمام تموم شده ثواب داره🤣🤣🤣
چون عکس اون مرتیکه رو آتیش زد همه دارن وسایلشو داغون میکنن
انگار هدی بیوتی گفته من موافق کشتن مردم نیستم ولی جمهوری اسلامی نباید بره بخاطر همین همه دارن لوازم آرایشیاشو دور میریزن
⭕⭕⭕⭕⭕⭕
سلام عزیزم میشه بگین چرا از عملتون پیش خانم دکتر موهبتی ناراضی بودین ؟!
حق دارید شما نمیدونید اگر عراقی از ایران حمایت کنه چرا اینکار رو میکنه
چون تو اوج سختی و بی کسی زمانی که داعشیا شوهراشون پسراشون و پدراشونو جلوشون سر میمیبریدن زناشونو میبردن برای.... هیچ کس به دادشون نرسید جز ایران آمریکایی که پایگاه نظامی تو اون کشور زده حتی یکبار هم کاری نکرد که به حمایت از مردم عراق باشه و هدی الان میدونه که چه نقشه ای برای ایران دارن چون آینده ایران رو زندگی کرده
از این قاتلا حمایت کرد و مشخص شد جیره خور همین حکومته
آره والا لوازم آرایش چیکار کرده اون فروخته پولشو خورده بریزد بره هم شما ضررمیکنید
من فکر کردم این 😂😂
باتسکر🤣🤣
منم نمیدونم جریان چیه
همه میگن لوازمشو بریزین دور
شکر خدا من ندارم 😂
منم خبر ندارم مث تو 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.