۳ پاسخ

من خمیرشو خودم درست میکنم

یه لیوان ماست
یه دونه تخم مرغ
آرد به اندازه ای اضاف میکنی ک دیگه خمیر بدستت نچسبه
تقریبا دوساعت استراحت میدی بعد اندازه یه گردو برمیداری و موادتو و یکم پنیر پیتزا میذاری وسطش و میبندیش
من لبه هاشو با چنگال فرم میدم

ن.من پیاز و گوشت چرخ کرده رو با جعفری و سیب زمینی و یکم گوجه هم رو باهم تف میدم بعدم لای خمیر میزارم سرخ میکنم.
سیب زمینی و سوسیس و جعفری هم خوشمزه میشه ولی تا حالا پنیر پیتزا تو پیراشکی نزدم

من گوشت چرخی ،دلمه
هویج رنده
ذرت ،
درست میکنم تو پیاز داغ
آخر سر یکم رب گوجه هم میزنم با آویشن زیاد
میپیچم لای نون پیراشکی

پنیر پیتزا می‌زارم و میبندمش و سرخش میکنم

میتونی سوسیس هم رنده کنی داخل موادت
یا کالباس خورد کنی

سوال های مرتبط