من خمیرشو خودم درست میکنم
یه لیوان ماست
یه دونه تخم مرغ
آرد به اندازه ای اضاف میکنی ک دیگه خمیر بدستت نچسبه
تقریبا دوساعت استراحت میدی بعد اندازه یه گردو برمیداری و موادتو و یکم پنیر پیتزا میذاری وسطش و میبندیش
من لبه هاشو با چنگال فرم میدم
ن.من پیاز و گوشت چرخ کرده رو با جعفری و سیب زمینی و یکم گوجه هم رو باهم تف میدم بعدم لای خمیر میزارم سرخ میکنم.
سیب زمینی و سوسیس و جعفری هم خوشمزه میشه ولی تا حالا پنیر پیتزا تو پیراشکی نزدم
من گوشت چرخی ،دلمه
هویج رنده
ذرت ،
درست میکنم تو پیاز داغ
آخر سر یکم رب گوجه هم میزنم با آویشن زیاد
میپیچم لای نون پیراشکی
پنیر پیتزا میزارم و میبندمش و سرخش میکنم
میتونی سوسیس هم رنده کنی داخل موادت
یا کالباس خورد کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.