۴ پاسخ

گیگوز بده خیلی خوبه وزن دهیش خوبه

گیگوز خیلی سبکه دخترم خوب میخوره

من اپتامیل پرونوترا میدم
دخترم طعم گیگوز رو دوست نداشت
سوپرامیل هم نسبت ب اپتامیل براش چرب تر بود معدش قبول نمیکرد و بالا میاورد
ولی اینم بگم اپتامیل بچه رو تپلی و پلکی نمیکنه

سوپرامیل

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان جانان🐥🫀 مامان جانان🐥🫀 ۴ ماهگی
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان ماهان و آرمان مامان ماهان و آرمان ۱۶ ماهگی