مارک ویتاساین مزخرفه کاذب داره
مراقبت کن چند روز دیگه برو آزمایش
😓😓😓💔
واقعا پس واسه منم حتما منفیه نا امید شدم 🥲
چرا اینطوری شدن بیبی چکا الان از هاله هم پررنگتره چرا منفی
الهی عزیزم ان شاء الله ماه بعد
عزیزم باردار باشی و بچه سقط بشه خیلی درد داره ها پ این ها دردش کمتره
همسرت آزمایش اسپرم دادع
یکم وایستا آخه همه بی بی چک هات هاله داره
سلام دوست عزیز من خودم تنبلی تخمدان وکم کار تیروئید داشتم باطب سنتی درمان کردم وباردار شدم شماهم طب سنتی روامتحان کن خدابزرگه متمعن جواب میده
یه هفته دیگه صبر کنید
چند روز تاخیرید؟
ب منم نیومده...🥲🥲
چقد تاخیر داری؟
منم بی بی چکم اینجور خطش کم رنگه بتام پایینه🥺
ناراحت نشو عزیزم 😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.