۶ پاسخ

عزیزم دکترت کیه ?
پیش کی میخوای بری؟

تا آخر میشه ولی هرچه زودتر بهتر

هر وقت دوست داشتی.من تا ماه ۸ دکترم یکی دیگه بود،ماه نه دکتر پسر اولم از امریکا برگشت سریع رفتم پیشش.اونم انشالله این هفته زایمانم میکنه .هرچی از و سونو اینا داری پیش جدیده باید ببری

اصلا فرقی نداره

فرقی نداره ک، من از اول ی جا میرفتم راضی نبودم الان میخوام ۲۰وم برم پیش یکی دیگه

تا هفته آخر فرق نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان مامان الینانورا مامان مامان الینانورا ۴ ماهگی