با ۳ روز تاخیر بتا ۱۰۰۰ خوبه؟ 😍😍😍

۱۶ پاسخ

منم‌دو روز تاخیر ۹۳۹ بود گفتن ک خوبه

مبارکه 🤩

عالیه عزیزم‌مبارک باشه😍

بااجازه بزرگترا بلهههههه😍 مبارک باشه عزبزم

مبارکه عزیز، عددش عالیه برا ۳روز
اخرین پریودیتون کی بود؟

مبارک باشه عزیزم برای منم دعا کن

مبارکه عالیه

عالیه مبارکت باشه 😍

عالی مبارک باشه

من سه روز به موعد ۴۰ بود امروز روز موعدمه همش میترسم پریود بشم😭

ارههه عزیزم مبارکت باشه 😍

مبارک باشه بسلامتی عالیه🍓❤

مبارکه بسلامتی بغلش کنی 🌺🌺
برا منم دعا کن

عالی مبارکت باشه😍

بله بله بله😍
مبارکه گلم

خوبه عزیزم . مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان نینی نور مامان نینی نور هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یقین مامان یقین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی