خانما بتا ۱۰۰۰ کی ساک بارداری دیده میشه ؟

۴ پاسخ

مبارک عزیزم نه هنوز زوده نرو الان

عزیزم الان بری پیداست

من بتام ۴۰۰۰ بود البته دوقلو هستن
هفته پیش ک رفتم فقط ساک بود گفتن ۲۵ام برا قلب برم

چند روز تاخیر داشتی گلم

سوال های مرتبط

مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق 💙 مامان فندق 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری