۶ پاسخ

احتمالا تو هفته سوم باشید
بزارید بگذره هفته پنجم یا ششم برید سونو
چون هفته سوم نشون نمیده

بهت دادن

عزیزم دوباره آزمایش خون بده اگه خودت شک داری یه دکتر انتخاب کن برتحت نظرش

من دهک ۷هستم

چندشنبه رفتی ۱۰۰۰شده

۶روز تاخیر هزار خوبه که دیگه سونو نمی خواد من دیروز ۸روز تاخیر رفتم ۱۱۹۸بود پرونده تشکیل دادم

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی نور مامان نینی نور هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یقین مامان یقین هفته سی‌ویکم بارداری