۱۱ پاسخ

خانمی من بتام ۱۰۸۳بود،فکر میکردم ۵ هفته هستم برای همین رفتم سونو دادم،فقط یه مایع دررحم دیده شدورحمم از حد طبیعی بزرگتر بود،گفت خیلی زود اومدی،پس فکرکنم بتا می‌تونه بالا باشه شما هفته دوم ،سوم باشی،مثل من

من ۵ هفته ۵ روز رفتم هم ساک هم قلبش میزد🥹

من یک روز بعد از موعدم رفتم. ساک بارداری تشکیل شده بود.

بایدنزدیک ب ۵۰۰۰ باشه عزیزم

۸ هفته برو سونو

برای من ۵هفته و ۳روز بود ساک دیده شد

۵هفته معلوم میشه

برای من ۴ هفته و ۴ روز مشخص شد

من ۴هفته رفتم معلوم بود

بتا بالای ۱۰۰۰ باشه دیگه مشخصه

برای من ۵ هفته و ۵ روز دیده شد

سوال های مرتبط

مامان فندق 💙 مامان فندق 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🫀🌱🫀 مامان 🫀🌱🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان آردا 🩵 مامان آردا 🩵 ۴ ماهگی