کیا نی نیشون۳ ماهگی دندون دراوردن،

۴ پاسخ

خودم در اوردم
دخترمم علایمش و داره بردم دکتر گفت احتمالش هست مثل خودت باشه، امادگیش و داشته باش

سه ماهگی ک در نمیارن
الان کلافگی و کاراش برای اینه که لثه هاش داره سفت میشه

دیونه شدم😭درست حسابی سینمو نمیگیره

سه ما ک زوده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین♡شاهوین مامان ماهلین♡شاهوین ۳ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۹ ماهگی
مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۷ ماهگی
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وسوم بارداری