😂😂😂😂
وای از دست تو😂😂بچه منم همین طوریه
نشونه خوبیه😂
من با هریه گوزش قدم یه متررشد میکنه چطور نشونه بدی میتونه باشه،😂
من که انقدر گوزای بلندی میده که رو پام باشه طرف فکر میکنه خودم گوزیدم
من که از گوزشم خوشحال میشم🤣
نشانه بسیار خوبیه خشنود باش😂😂😂
همه یع مشت گوزو تحویل جامعه دادیم 🤣🤣🤣
خوبه دیگه یه جوری باید هوای اضافی رو بده بیرون 😄😄
مال منم همینه تازه بوی وحشتناک بدی هم داره هرجا میرم آبروریزی میشه😕
بزرگای ما میگن اگه گوز بده .داره چاق میشه خوبه
عالیه بچه ما چون نمیگوزه گریع میکنه😄😄
اره خیلیم خوبه
خودمم همینم جدا از بچم. نفخ کردبم خودمو بچم 🤣🤣🤣😵💫🥴
آره چرا بد باشه 😂😂اگه نگوزه هی میپیچه تو دلش درد میگیره ...همین که باد خارج میشه کمتر اذیت میشه و درد نمیکشه
عاره بچم😅
بچه منم😁
نفخ نداره؟
مال منم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.