۱۹ پاسخ

😂😂😂😂

وای از دست تو😂😂بچه منم همین طوریه

نشونه خوبیه😂

من با هریه گوزش قدم یه متررشد میکنه چطور نشونه بدی میتونه باشه،😂

من که انقدر گوزای بلندی میده که رو پام باشه طرف فکر میکنه خودم گوزیدم

من که از گوزشم خوشحال میشم🤣

نشانه بسیار خوبیه خشنود باش😂😂😂

همه یع مشت گوزو تحویل جامعه دادیم 🤣🤣🤣

خوبه دیگه یه جوری باید هوای اضافی رو بده بیرون 😄😄

مال منم همینه تازه بوی وحشتناک بدی هم داره هرجا میرم آبروریزی میشه😕

بزرگای ما میگن اگه گوز بده .داره چاق میشه خوبه

عالیه بچه ما چون نمیگوزه گریع میکنه😄😄

اره خیلیم خوبه

خودمم همینم جدا از بچم. نفخ کردبم خودمو بچم 🤣🤣🤣😵‍💫🥴

آره چرا بد باشه 😂😂اگه نگوزه هی میپیچه تو دلش درد میگیره ...همین که باد خارج میشه کمتر اذیت میشه و درد نمی‌کشه

عاره بچم😅

بچه منم😁

نفخ نداره؟

مال منم😂

سوال های مرتبط