وای عزیزم منم دقیقا زایمان اولم طبیعی بود میخام دومی سزارین باشه آن شالله بشه
واقعا طبیعی سخت مگ ن حیف سزارین نیس اخه
بعد عمل راحت به بچه شیر دادین؟ میگن نمیشه سزارین میشی مشکل میخوری تو شیر دادن ازین حرفا بهم میزنن و ترغیبم میکنن به طبیعی
کجا زایمان کردی عزیزم ، مهدی زاده انجام داد برات ؟!
عزیزم قدمش مبارک باشه، چه جالب من نوبت سزارینم۲۰ بهمن بود، یکدفعه ۱۹م ساعت یه ربع به ۹ کیسه آبم پاره شد و اورژانسی شدم....
ولی اولین راه رفتن خیلی سخت بود انقدر نشسته شیر دادم، بخیه هام عرق سوز شد چون چسب داشت و کش میومد...
منم درد قفسه سینه گرفتم نمیدونم چرا
بسلامتی مبارکه
شیر داشتی همون اول؟
من برلی دخترم تا یه هفته شیری نبود
الانم نگرانم
من فقط بااین ماساژ مشکل دارم
مبارکه عزیزم خوش نام باشه
مبارکه عزیزم
عزیزم قدمش پرازخیروبرکت باشه واستون خداروشکر که زایمان خوبی روتجربه کردی واسه ماهم دعاکن
ب سلامتی عزیزم😍😍
به سلامتی
راضی از سزارین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.