خانما آزمایش بارداری و بتا یکیه

۴ پاسخ

انشاالله بتا تیترت بالای ۵۰ باشه بارداری

اره

اره عزیزم بتاعددنشون میده بارداری مثبت یامنفی بودنشو

اره ولی بنظرم ولش کن دیگه.1ماه دیگه برو سونو تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان ارتین کوچولو مامان ارتین کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان دلوین و علی مامان دلوین و علی ۴ سالگی