ازنظر حساسیت خوبه من ک برای بچم تا سایز 2استفاده میکردم عالی بود نم نمیداد اما سایزهای بالاتر نم میده الان مولفیکس استفاده میکنم عالیه
خیلی خوبه من که راضی ام
پوشک مای بیبی برا بچم میبستم نمیدونم چطوری بود کل پاهاش دونه قرمز میشد شکر خدا از وقتی هانیز میبندم خوب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.