سلام بچها نظرتون درباره ی پوشک هانیز چیه؟

۲ پاسخ

ازنظر حساسیت خوبه من ک برای بچم تا سایز 2استفاده میکردم عالی بود نم نمیداد اما سایزهای بالاتر نم میده الان مولفیکس استفاده میکنم عالیه

خیلی خوبه من که راضی ام
پوشک مای بیبی برا بچم می‌بستم نمیدونم چطوری بود کل پاهاش دونه قرمز میشد شکر خدا از وقتی هانیز میبندم خوب شده

سوال های مرتبط

مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد ۱۷ ماهگی
مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی
مامان مایلا مامان مایلا ۱۴ ماهگی