۵ پاسخ

ولی من شنیدم تو ماه رمضان اکه حواست نبود اشکال نداره ولی روز عادی باطل

حواست نباشه اوکیه 😂فتقبل الله

حواست نباشه عیبی نداره از عمد که نخوردی

روزت و بگير

حواست نبود عیبی نداره
ب ما ک اینجوری میگفتن دیگه علما نمیدونم چی میگن

سوال های مرتبط

مامان سیدآرادوآدرینا مامان سیدآرادوآدرینا ۱ سالگی