بنظرتون اسم دلسا خوشگل تره یا آرنیکا؟

۱۵ پاسخ

دلسا

دلسا🤗

دلسا

دلسا قشنگتره

قطعا دلسا😁😍

دلسا

قطعا دلسا خوش تلفظ تره

دلسا قشنگ تر تلفظ میشه

آرنیکا ❤️

دلسا

من اگه دختر دار بشم بدون هیچ شکی اسمشو میزارم دلسا

دوتاش قشنگ هست ولی دلسا راحت تر گفته میشه

دلسا😍

دلسا تلفظ ارنیکا سخته

دلسا😍

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۵ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری