۷ پاسخ

خوشگله ولی ۹۰۰ نمیارزه

قشنگه چقدر گرون شدن خدایا
من زمستون یکی گرفتم ۶۰۰ تقریبا مام هستش
پرسیدم بیرون گفتن ۱تومن همون جننس همون مدل

سایزچندگرفته بودی که بزرگ بودواسش

قد شلوار رو با متر بگیر اندازه های پیج هم چک کن بعدا بگیر دیگه رو دستت نمونه

خیلی نازه
اون یکیو میتونز از پایین در بیاری چون لی بنظرم زیاد نمیپوشن ک تابستون هم ک شلوارک میپوشن

نازه.

اره شیکه

سوال های مرتبط