آی من یسر حس جیش دارم چ بده

۷ پاسخ

من دیروز بالای 20 بار رفتم دسشویی
حس جیش که میومد من اشک می‌ریختم دیگه

من شبا زیاد

ماه آخرکه‌ باید‌ دم‌ دردسشویی‌ بخوابی😂😂

منم دارم زیاد وقتی می‌شینم دستشویی مگه تموم میشه

اگر شب ادراری ات زیاده شاید عفونت باشه.من اینجوری بودم دکتر گفت عفونت داری

تازه اولشه 😂

وایسا الان اولشی هفته های بالاتر این حس بیشترو قوی تر میشه😂

سوال های مرتبط

مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی