من دیروز بالای 20 بار رفتم دسشویی
حس جیش که میومد من اشک میریختم دیگه
من شبا زیاد
ماه آخرکه باید دم دردسشویی بخوابی😂😂
منم دارم زیاد وقتی میشینم دستشویی مگه تموم میشه
اگر شب ادراری ات زیاده شاید عفونت باشه.من اینجوری بودم دکتر گفت عفونت داری
تازه اولشه 😂
وایسا الان اولشی هفته های بالاتر این حس بیشترو قوی تر میشه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.