عزیزم دختر من ۷ ساله داره هیچ علایمی نداره فقط باید ببریش سریع دکتر قرص لوتروکسین ۵۰میده بهش البته دوزشو دکتر تعین میکنه.
چون برای بچه ها اگپیگیری نشه خدایی نکرده به مغزشون فشار میاره.و تا یک سالگی هم هر ماه باید ببریش ازمایش
البته علائم های دیگ داره این ۲تا ک گفتم بیشتر تو نوراد دیده میشه
زردیش نمیره و وزن نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.