خانوما علائم تیرویید نوزاد چیه؟

۳ پاسخ

دکترمیگفت ملاجشون زود بسته میشه،نافشون میزنه بیرون،خواب زیاد،فک کنم اضافه وزن

علائم نداره

یدونه از علائمش خوابیدن زیاده
نینی ما اینطور بود آزمایش گرفتن تیروئید نداشت بخاطر زردی زیاد میخوابید
میخوام بگم یعنی صرفا خوابیدن زیاد نشونه داشتن تیروئید نیست

سوال های مرتبط

مامان ✨️ɴɪʟᴀ&ɴᴇʟɪɴ✨️ مامان ✨️ɴɪʟᴀ&ɴᴇʟɪɴ✨️ ۱۳ ماهگی
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی
مامان آیلار❤️🌜 مامان آیلار❤️🌜 ۸ ماهگی
مامان هیوا🩷🩷 مامان هیوا🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۴ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی