خانوما علائم رفلاکس نوزاد چیه؟؟

۲ پاسخ

بالا آوردن
دهنش حالتی آدامس میجوه
کش و قوس میده تو کمرش

بی‌قراری درد نفخ یا استفراق

سوال های مرتبط

مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۴ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۶ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی