خانوما علایم رفلاکس چیه؟
و چجوریه رفلاکس

۲ پاسخ

بالا آوردن شیر . یا شیر بیاد تو گلوش ولی نریزه بیرون . خس خس سینه . ولع مکیدن سینه حتی اگه گشنه نباشه

گریه و بی قراری،شیر بالا اوردن به صورت خیلی زیاد ،بالا اوردن جهشی

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان جهان🫠🐣 مامان جهان🫠🐣 ۳ ماهگی
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱۳ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۳ ماهگی
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۴ ماهگی
مامان آقا آرمان مامان آقا آرمان ۴ ماهگی
مامان دیار🤱🏻👑 مامان دیار🤱🏻👑 ۴ ماهگی
مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان آریان🩵🥹 مامان آریان🩵🥹 ۱ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۸ ماهگی